luni, 10 septembrie 2012

De weekend

Victorie!!!
Teoretic din 10 septembrie am concediu... practic, de sâmbătă dimineaţa de la ora 7, când am ieşit din tura de noapte... Am luat-o pe Gigi de la serviciul ei şi ne-am dus acasă, pour faire dodo... până după-amiază.

Mic-dejunul de ora 14, ca în fiecare zi din săptămâna asta, un deliciu abia descoperit: mussli, miere, lapte. Never enough. 
But, alas! the day is young. Aşa că în subterană, la cafea, wireless, o glumă-două şi mai ales studiu. Am ajutat la comeback-ul Georgianei şi am degustat (pentru energie) un mix de fistic, migdale şi caju. Energie? Energie. Pentru ora de înotat/bălăcit la bazin cu Lau şi Ioana.
Mâncare chinezească de la Beijing la pachet şi ne pregătim toţi patru pentru film: Trois Couleurs: Bleu. Intenţia era să facem o întreagă noapte de film franţuzesc/francofon, însă din varii motive, nu am continuat cu Blanc, ci cu Marley&Me, până după miezul nopţii.


Duminică dimineaţaaaa... De ce să lenevim? O să lenevim la pensie. Am fost la hmmmm, cum să îi spunem, târg, obor etc. Am urmărit: 1. recipiente pentru condimente, neapărat cu capac şi 2. râşniţă de cafea, dar tot pentru condimente. Şi ne-am ales cu bijuteriile din fotografiile alăturate.


5 borcănele cu capac din lemn, fabricate pt condimente "ungureşti", adică autocolantul de pe ele era tipărit în maghiară. Le-am dat jos pentru a face loc unor condimente orientale (a se vedea în alt post). O vază decorată în tehnica şerveţelului, o presă de usturoi+scos sâmburi de vişine şi cireşe şi un "recipient"-ceainic, cu un capac foarte şmecher. Şi am luat şi o gustare, mai mult de poftă decât de foame: câte un mic, câte un cârnaţ şi am împărţit un pahar de bere.
















Epuizaţi, ne-am întors acasă la părinţi, am încins focul, am pregătit şi copt frigărui (piept de pui, slănină, ciuperci, ardei, roşii, ceapă), pe care le-am topit la masa din grădină. Binecuvântată duminică!
  După asta am făcut siesta, am lenevit, pe seară am ieşit în Piaţa Mare, am dat mâncare porumbeilor, am mâncat struguri şi ne-am înnoit cu păpuci numai buni de dat în frunze cu ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu